aangeschaft bodykitje past niet, voor welke 206 is dit

Heb je technische vragen? Stel ze hier!

Moderators: Moderators, Bestuur

Plaats reactie
wyrdjax

aangeschaft bodykitje past niet, voor welke 206 is dit

Bericht door wyrdjax »

hoi, ik heb een bodykitje gekocht voor de kleine prijs van 80 euro, er zitten enkel hier en daar wat krasjes in de lak ( enkel licht schuren en spuiten ) en je ziet vrij duidelijk waar de uitlaat heeft gezeten, voor de rest is deze set in nieuwstaat, nu met passen, de voorbumper steekt 1 cm voorbij mijn zijscherm richting het wiel( aan de zijkant ) en past de achterbumper wel maar dan moeten mij uitlaatjes 5 cm omhoog om mooi in de gaten te vallen en omdat de bumper recht is boven stoot alk blijft er een vrij grote opening tussen achterlichten en bumperwie weet voor welk model dit setje is, dan kan ik de volgende koper er heel blij mee maken want wil niet iets verkopen waar een ander achteraf niks aan heeft, ze lijken op volgens mij de gti bumpers, die een verlengde stootbalk hebben, en dus langer zijn daardoor, maar wil toch zekerheid sideskirts ga ik morgen even passwn
naudster

Re: aangeschaft bodykitje past niet, voor welke 206 is dit

Bericht door naudster »

Je hebt waarschijnlijk een XT ofzo, die zijn als een van de weinige geleverd met smalle zijschermen voor.

GTi's, XS, RC etc. Hebben allemaal bredere voorschermen.
Achterbumper zou gewoon goed moeten passen, maar zoals met elke aftermarktet tjoening bumper past het voor geen meter.
Polished Cardetailing Gyeon, Monello en Meguiar's uit voorraad leverbaar!
Plaats reactie